• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформаційна відкритість та прозорість закладу освіти

- освітня програма 2021-2022;

- статут закладу освіти;

- ліцензія на провадження освітньої діяльності та свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; (тимчасово прихована інформація)

- структура та органи управління закладу освіти;

- кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

- територія обслуговування, закріплену за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

- ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти (станом на 01.09.2021 року);

- мова (мови) освітнього процесу;

- наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); (станом на 10.09.21р.)

- матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

- результати моніторингу якості освіти за 2020-2021 н.р.;

- річний звіт про діяльність закладу освіти;

- умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

- кошторис на 2020 рік

- кошторис на 2021 рік

- перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

- порядок зарахування до закладів освіти; роз'яснення до порядку зарахування (в зв'язку з епідеміологічною ситуацією можна подавати сканкопії документів онлайн, або після закінчення карантину)

- план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2020 рік

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022 рік

План підвищення кваліфікаціі педагогічних працівників на 2022 рік

Висновки про якість освітньої діяльності, внутрішню систему забезпечення якості освіти за результатами проведення інституційного аудиту

Рекомендації щодо вдосконалення закладу освіти за результатами проведення інституційного аудиту

Кiлькiсть переглядiв: 375

Коментарi